Notjustme

Hårt

Allmänt Permalink0
Har inte orkat blogga...
 
Nu ska ni få en inblick i passet som jag körde i tisdags!
Innan passet hör jag flera säga "åhh neeej inte han, han är verkligen värst"
jag går in och ledaren ställer sig i mitten, kollar sig runt och säger "jag hoppas att ni vet vad ni checkat in på??" "när jag säger benböj då är det sånna här benböj" (rumpan ända ner i marken) "jag kommer att skrika på er"
 
Ojoj tänkte jag.... sen började det. Träningen var indelad i 4 zoner där en zon exempelvis var hopp ner i planka, upp på huk och dra upp en kettelboll, grodhopp över salen, sving med kettelboll och sen grodhopp tillbaks och så fortsatte vi tills det var byte av zon. och i tempoooo!!han skrek på oss hela tiden!en annan zon var höga hopp med knäna uppåt, björngång över salen (gå med både fötter och händer i golvet) och sen armhävningar.
 
När man var helt utpumpad så bestämde han sig för att vi inte var färdiga utan tar fram rep som vi skulle ha runt magen och springa så fort man kunde över salen medan kompisen håller emot så hårt hon kunde bytte varannan gång..... så höll vi på i 4 minuter.....det var helt galet och absolut det jobbigaste jag gjort!!!
 
Det tar nog ett tag innan jag kör HIT igen haha
grymt bra träning är det garanterat!!
Puss / J
Till top