Notjustme

Nyårslöften

Allmänt, Privata Jossan Permalink0
Läste igenom alla blogginlägg ifrån december förra året och snubblade över mina förra nyårslöften :)


 
Alla mål jag satt upp har jag lyckats hålla :)
- Jag känner att jag visat uppskattning för kompisar, pojkvän och familj, och hoppas att mina nära och kära känner desamma!?
- Jag har tränat 3 gånger i veckan
- Sötsaker har jag ätit på helgerna
- försökt att ha det fint och städat här hemma
- Har försökt att sluta stressa så mycket!
- Njuta av vardagen gör jag då och då
 
Mina nya mål för 2014 är:
- Ha roligt!!
- Skratta mer och försöka vara mer positiv men även låta mig själv vara på dåligt humör ibland man är ju inte Superwomen!...
- Jag måste prioritera ännu bättre över vad jag lägger min energi på!
- Fortsätt att träna 3 gånger i veckan och testa alla olika pass på friskis dvs. träna varierat :)
- Sluta hänga upp mig så mycket på vad jag äter...jag ska absolut bara äta sötsaker på helgen som jag alltid gör men om jag äter pasta på veckodagarna är det inte heeela världen... jag ska äta med variation och inte äta så stora portioner!
- Sluta stressa!!!vad stressar jag för? stanna upp och lägg om tiden istället för att rusa igenom dagarna med ont i magen och huvudet...
- Fortsätta att uppskatta de små sakerna i livet och i vardagen istället för att störa mig på små oväsentliga saker!
- Fortsätt att visa uppskattning till pojkvän, vänner och familj - ni är ju mitt allt!! <3
- Va snäll mot mig själv och ta hand om mig själv!...jag kan inte hinna med allt på jobb eller privat..om jag är sjuk - stanna hemma från jobbet, om jag är trött - hoppa över träningen. Det är faktiskt inte enklare än så?!
 
Vad är dina mål för 2014?
 
Jag känner att 2014 kommer bli ett BRA år!!:)
Såhär vill jag må och känna mig det här året :) Nöjd, glad och lycklig!
 
Nu är det dags att leta fram något att ha på sig till ikväll.
 
Puss / J
 
 
Till top