Notjustme

Skivstångintervall is the shit!

Allmänt Permalink0
God kväll allihopa!

Pytt i pannan blev jättegod och är såå glad att jag fick med mig Nora för hon som aldrig provat passet (skivstångsintervall) innan tyckte nämligen om det jättemycket :D yeeey så nu har jag en skivstångskompis till!!

Det här passet är verkligen superbra och tränar HELA kroppen!! Det börjas med lite uppvärmning och sedan pulshöjande, efter det är det lite övningar med fria vikter, sen skivstångsträning, sen lite övningar på golvet och under hela passet tränar man mage, rygg, axlar, biceps, triceps, bröst, hela benen och rumpan. Inte nog med det! efter allt detta i 1 timme så är det intervallträning dvs. konditionsträning :) 12 intervaller ex. upphopp med 45 sekunder vardera och 15 sekunders vila mellan varje, man blir helt slut men det är såå utmanade, roligt och peppande :)

När jag kom hem hoppade jag in i duschen och sen tittade jag på ett avsnitt av stylisterna. Eftersom att jag bara ätit 1 mellanmål idag så tog jag det andra nu. Jag åt en hård smörgås med skinka på, jordgubbar med mjölk och te :)

Nu tänker jag faktiskt hoppa ner i sängen och kolla lite tv där tills jag somnar, en annan dag väntar imorron :)
Puss / J
Till top