Notjustme

Hemma från jobbet :(

Allmänt Permalink0
Hej!

Blev jättedålig igår på jobbet så jag var tvungen att åka hem :( grym huvudvärk och Feber - Kände mig helt yr i huvudet. När jag kom hem åt jag en smörgås och drack te och sen sov jag i soffan....Gustav kom hem med lite nödvändigheter och det blev soppa till middag.

Jag har hållt mig väldigt bra ifrån att bli sjuk sen jag började jobba på förskola för snart ett år sen! Jag har inte haft en enda sjukdag :) Igår och idag är mina första och det kommenterade vår receptionist på skolan som vi sjukanmäler oss till! Hon blev lite chockad när det var jag som ringde och undrade vad jag gjorde som har klarat mig så bra?! :) haha Jag ska ju inte ljuga och säga att jag inte varit sjuk för det har jag...men jag har kämpat på endå och legat deckad på helgerna ibland...

Känns tråkigt att vara hemma...älskar ju mitt jobb och idag missar jag även vårt fredagsfika..får ha eget fredagsfika här hemma!

Puss / J
Till top