Notjustme

Energi!!

Allmänt Permalink0
Tjohoo!

Igår var jag och G hemma och gjorde hemmagjord jättegod pizza och kollade på Lost, såklart :) är inne på 3e säsongen nu..haha vad händer egentligen? det börjar spåra lite nu.

Imorse när jag vaknade hade jag massor med energi :) Jag har ju legat hemma i några dagar och vilat och kroppen har verkligen fått vila. Känner mig mycket bättre nu!!Feber är borta och kvar är lite halsont... Så när jag vaknade och kände mig bättre ledde det till att all energi jag sparat på hela veckan kom på en gång :):) Jag åkte till Solna och mötte mamma och Johanna. Vi gick på en hälsomässa och sedan gick vi lite på stan för att avsluta med take away från Därmed Pasta som vi åt hemma hos mamma. Kom hem för en timme sen och det har varit en superdag :) <3 Mamma är ju superupptagen/uppbokad typ varje dag och Johanna pluggar i norrköping så vi träffas inte så ofta längre :(

Nu sitter jag hemma och äter glass och ska kolla Grey´s anatomy :)

Imorron väntar en dag på stan med Frida! Vi ska hitta en vinterjacka till jobbet till mig och hinna med en fika/lunch :)

Puss / J
Till top