Notjustme

Ett ställe

Allmänt Permalink0
Igår åkte jag hem till Isa och hjälpte henne med mat och förberedelser inför hennes födelsedagsmiddag. Efter en väldigt mysig middag så åkte vi in till stan och gick ut, drack drinkar och dansade hela kvällen :) Kom hem vid 3. Imorse vaknade jag halv 12 och slängde mig in i duschen och nu sitter jag i soffan och är lite seg faktiskt :P men måste skärpa till mig för ikväll är det ju KRÄFTSKIVA!:) Ska åka vid 4 och vet redan vad jag ska ha på mig :) så det blir lite mer soffhäng innan jag åker! Det blir nog jätteroligt, lite av en Danderyds Reunion!

Bilder från igår:

Fördrink

Födelsedagsbarnet som en perfekt Housewife :)


M M MMM

Två Katter ;)



Bästa drinkarna får man när man säger åt bartenden att göra något som han/hon är bra på och sen säga vad den inte ska innehålla, sånt man inte gillar. Inte sliskig, inte mjölk, inte tequila, inte kokos inte vanilj...det är min standard haha då får man alltid någon syrlig sak :)

FINA!


Ha en fin lördag allihopa :)

Idag är jag snäll och ger er en stor PUSS / J :)
Till top