Notjustme

Årets första Kräftskiva!

Allmänt Permalink0
Heeeeeeej

Herregud vilken rolig kväll vi hade igår :) Vi var i Emmas föräldrars stora hus i Danderyd så det var lite som de hemmafester vi hade där för många år sen :D Vi satt ute runt ett långbord i solen, åt kräftor, skålade, senare flyttade vi upp i deras stora vardagsrum som vi gjort om till dansgolv :) Sen blev det nattbad hehe och sen sov jag över hos Emma. Så jag kom hem för någon timme sen och sitter och kollar tv nu och väntar på min älskliiiing som kommer hem ikväll från Helsingborg. Han har jätteont i halsen så jag får ta hand om honom när han kommer hem :)

Har tagit många bilder men ni får bara några ;P


'





Det var många av Emmas pluggkompisar och folk hon lärde känna i Frankrike men sedan var det bara Danderydsfolk som jag gått i samma klass/skola som i alla år så det var jätteroligt :) några av dom har jag inte sett sen i korridorerna i skolan..

Nu ska jag göra nudlar ;)

Puss / J
Till top