Notjustme

Heldag med bra sällskap

Allmänt Permalink0
Idag vaknade jag kl 9.00 och gick upp och åt en liten lyxigare lördagsfrukost (Gott bröd, dyr skinka, juice, toblerone till kaffet) och kollade tv. kl 12.00 mötte jag Hanna, min sötnos till barndomsvän i Nacka forum :) Vi hade en riktig heldag och hann med en lunch på Il piatto - bästa salladsrestaurangen! Vid kl fyra åkte Hanna hem och jag in till stan för date nr 2 med Johanna. Vi åt middag på tacobar, kollade bio och tog en mysig liten promenad från kungsgatan till slussen vilket var skönt! 

Okey hur hittar vi här nu igen haha som en labyrint!

testing testing

Min sötnos!

Tog en parma, fetaost och melonsallad :) I like it!!

Jag och Johanna satt och åt och hade visade sig inte så bra koll på tiden. Vi gick till biografen och tog lång tid på oss att köpa popcorn och cola. Vi var i full fart med att prata om något viktigt när vi kommer in i salen som är helt tyst och där sitter alla redan (det var alltså den största biosalongen) och kollar åt vårat håll. När jag såg vart våra platser var (de enda där ingen satt) ville jag sjunka igenom jorden....alla satt på sina platser, salongen var mörk och filmen skulle precis till att börja och här kommer vi med alla mina påsar och ska ta oss lite smidigt till mitten av raden...några irriterande ansikten fick man nog...:/ hehe

Stockholm är fint på kvällen! <3 (dålig bild från mobilen)

Vi provade även kexchoklad med blåbärssmak och den smakade verkligen kexchoklad och lite blåbär, helt ok!


Är ni nyfikna på vad som gömmer sig i kassarna??Det är jag oxå ;)

Puss / J

Till top