Notjustme

Ledig torsdag

Allmänt Permalink0
Haft en väldigt skön dag idag :) Har tränat och var nästan själv på gymmet vilket alltid är skönt. Man slipper stå och köa för att köra sina maskiner...

Efter gymmet slappade jag här hemma sen när jag skulle handla i eftermiddags så mötte jag Gustavs mamma, så vi tog en fika i centrum vilket var bra. Jag har kommit på att jag är så dålig på att vara ledig haha..vet aldrig vad jag ska göra och oftast är ju alla på jobb eller skola..Så då satt vi där en lång stund och jag fick tips om vart jag ska och inte ska söka jobb här i tyresö (om jag nu ska det) Efter det gick jag hem och såg att 2 hade blivit 4 killar som satt förstelnade framför Fifa (fotbolls tvspel) framför tvn haha

Nu har vi ätit och killarna stuckit hem och på träning så nu är det idol för min del :)

Puss / J
Till top