Notjustme

Ändrade planer...:(

Allmänt Permalink0
Igårkväll hade vi en jättemysig kväll jag, Frida och Josse. Vi gjorde tacos, firade Frida med kladdkaka och tittade på idol. Men vad hände. Daniel åkte ut!!!!!WTF en av mina favoriter ju :(

Igårkväll fick jag jättttteont i halsen. Jag fick sova jättemycket inatt och när jag vaknade var det bättre. Vid 12 idag så åkte jag och Gustav till nacka forum. Jag hittade äntliigen en vinterjacka :D Supermysig!Fuskpälsen är riktigt fin oxå.


Vitt är lite otippat för att vara mig men den var så snygg med alla svarta detaljer plus att min gamla vinterjacka som jag oxå kommer använda är svart. Lite kul med variation :)

När vi kom hem var jag helt slut i kroppen så jag gick och la mig...Jag har fortfarande superont i huvudet och trött i kroppen. Ett tag trodde jag migränen var på väg för alvedonen hjälpte inte och jag kom knappt iväg till affären för att köpa något att äta. Är det inte typiskt?? jag som var så taggad inför utgången ikväll med Hanna och gänget :( Samtidigt kände att jag gjorde rätt i att stanna hemma, det skulle inte vara läge att bli sjuk nu när c-uppsatsen börjar och vi ska åka till London i veckan.

Nu ska jag kolla klart på en film på tvn sen sova
Puss / J
Till top