Notjustme

Har du leg?

Allmänt Permalink0
hahahah kom precis hem från konsum där jag inhandlade lite mat och en redbull. Jag vet att redbull inte är bra men ibland brukar jag köpa det till jobbet när jag jobbar långa pass på helgen eftersom jag inte kan hälla i mig kaffe hela dagen....kassörskan frågade då efter leg och jag som står helt i min värld och trött efter träningen i förmiddags skakade mig ur min värld och började skratta. jag är 23 sa jag och då tyckte hon det var lite pinsamt och var tvungen att säga jaa, asså, ibland är det så svårt att se...ärligt talat blev jag lite glad

Dagens konstaterande: I still got it! jag måste ju se toppenfräch ut haha ;P eftersom de har 18 årsgräns som precis med lättglöggen i julas måste hon trott att jag var 17, alltså 5-6 år ifrån...och jag som känner mig så gammal, kanske kan sluta med från och med nu då..:)

Jag har varit så duktig. Igår när jag kom hem från skolan fick jag ett ryck och började städa hela lägenheten, fick även med gustav när han kom hem. Idag tog vi en lång seg morgon och gjorde ingenting. Vid 1 stack jag och tränade ett stenhårt pass och blev sjukt trött efteråt! när jag kom hem hade min kära pojkvän satt upp gardinstång+gardiner och tavlor i sovrummet :) och jag rensade och gick ner med vinterkläder och annat till förrådet!

Snart ska jag äta en mumsig middag bestående av bakad potatis och avocado med skagenröra och en mozzarella och tomatsallad :)

Puss / J
Till top