Notjustme

Klaaaaantskalle!!!!

Allmänt Permalink2
Hahahaha asså jag kan inte mer än skratta!

Imorse klev jag upp vid nio även fast jag var ledig för att gå och träna, ville få det gjort innan jag gjorde stan med Frida. Alltid lika mysigt att träffa henne <3

På väg till gymmet precis utanför våran ytterdörr i trapphuset tappar jag mobilen i springan mellan trappen och väggen!!!!Jag hör hur den ramlar en våning och stannar men fortsätter till andra och tredje enda ner till källaren :O Jag skreeeeek sen kutade ner för att se hur min bebis mådde! Där låg den i två delar, batteriet på ena sidan och mobilen i andra, ytan såg precis ut som den alltid gjord men när jag satt på mobilen var skärmsläckaren helt vit.....Förstår ni chocken och paniken!!:(:( Jag gick iallafall till gymmet och stängde av mobilen, tänkte väl någonstans att om den fick "vila" skulle den börja fungera igen, vilket den inte gjorde!!!

Hur skulle jag nu få tag i Frida? Som tur var hängde hon på facebook så jag fick tag i henne där. Jag kunde ringa ifrån mobilen och folk kan ringa mig men jag hade ju inga nummer!!haha Vi möttes iallafall upp och åt lunch på taco bar och kollade ut gardiner på hemtex sen mötte vi upp pojkvännerna och vi gick på jakt efter en ny mobil till mig - SÅ NU HAR JAG EN NY MOBIL :D Det var bra att ha med sig två föredetta säljare (Gustav och martin) som fick ur telefonsäljarna det ena och det andra och ställde bra frågor!

Jag tror att det var ett tecken att den råkade ramla och gå sönder eftersom jag i flera år nu sagt att jag ska köpa en ny, har ju trots allt haft den i typ 3-4 år och har älskat den!:( Men hittade en riktigt fin ny, ska ta kort på den så ni får se :D 

Jag är så rolig när det gäller val av mobil. Jag bryr mig aldrig speciellt mycket om funktioner, mer om utseende ;) Mobilkillen tyckte nog att jag var lite annorlunda - han försökte sälja på mig ena mobilen efter den andra men alla var ju fula - det måste ju kännas rätt och när jag såg MIN mobil kändes det rätt vid första ögonkastet :D   

Så det var min dag, hur har din varit??
Puss / J
#1 - - Mamma:

ooops a Big Oj Hoppsan, my girl...shit happends....

#2 - - Per:

Oj hoppsan. Verkar som äpplet inte har ramlat långt från trädet...precis som din mor



Kram

Till top