Notjustme

Sump i ögat haha

Jossan @ work Permalink0
Nemen hallå alla glada :) Jag är sjuukt trött...Dagen började kl 06.00 av att klockan ringde, jag satte mig upp och trodde den skämtade med mig men det gjorde den tyvärr inte :/ Vände mig om och såg att gustav inte kommit hem, ringde honom men mobilen va avstängd, jag blev orolig men gick till badrummet och gjorde iordning mig, 06.30 hör jag nycklarna försiktigt i dörren, Gustav kom hem :) han hade varit på väg hem (från puben i skolan) ett tag men missat nattbussar och somnat hit och dit haha skönt slipper oroa mig hela dagen på jobbet iaf....

Mötte upp Nicole och åkte till jobbet, insåg på vägen att ingen av oss har nycklar, får panik men tur är, har vi en chef som tänker på ALLT :D tack Eva! Vi börjar öppningen med att göra smörgåsar, fixa bakverken och sätter på bryggkaffet osv....Efter ett tag går jag ut till cafeet och ser 7,5 liter kaffe på hela golvet!!!*SUCK* Vi fortsätter dagen, gör klart allt, torkar golvet och öppnar dörrarna, jag får kaffesump i ögat och 3 kunder skrattar åt mig haha, blir lätt svimfärdig under dagen på grund av dålig luft och dålig frukost, tar en kaffe eller två och en varm choklad, slutar och åker hem och tar det luungt!



Ett roligt fenomen varje helg efter löning: alla blir som galningar och ska direkt shoppa! det är som att alla blir rika för några dagar för att sedan återgå till det vanliga. Det var full rulle hela dagen, är som sagt heeelt slut. Kände av min migrän förut oxå men tog en alvedon och det är nu borta :)

ja nu blev det en lång sammanfattning av dagen :) Så vad har du gjort?

Puss / J
Till top