Notjustme

Se upp!

Jossan @ work Permalink0
Asså kunder är väldigt roliga ibland utan att dom vet om det :D

Idag var jag med om detta
Jag: *skriker* En chailatte klar!!
En medelåldersman: Är det min tjejlatte?
Jag: mm här *räcker fram chailatten* (kunden går och sätter sig)
Kollega: *viskar* sa han tjejlatte??
Jag: hahahahah ja....
Notis: det heter alltså chailatte inte tjejlatte :D

På vägen hemma ringer lilla pappsen och följande samtal ägde rum:
Pappa: Heeeej gumman
Jag: Hej :)
Pappa: Tänkte på en sak..är du försiktig när du går på gatorna?
Jag: Vad menar du?
Pappa: Ja jag läste om allt snöfall och istappar som ramlar från taken hos er...
Jag: Ja pappa jag är försiktig
Pappa: Ja för det är ju så farligt
Jag: Pappa jag har bott i sthlm hela mitt liv jag är van
Pappa: Ja men ni är inte vana vid sånna här vintrar..och jag vet hur du är, går där och pladdrar och ser inte vart du går..
Jag: haha nej det är lungt :)

han är rolig han, och orolig :D <3

Puss / J
Till top