Notjustme

snö?!

Livet som student Permalink0
Tjohoo alla glada! haft en bra dag trots dom förvirrade vädergudarna?? haha! slutar aldrig att förvånas...

Idag har jag varit i skolan hela dagen sen åkte jag in till stan för att träffa Stephanie. Vi åt middag och kikade i affärer, köpte snygga kuddar till soffan oxå :) Hittade ett par riktigt snygga skor oxå som jag eventuellt ska köpa imorron. Imorgon ska jag åka in tidigt till skolan och möta några från mitt SA lag (studeringsgrupp i klassen) och läsa en bok på referensbiblioteket som jag inte vill köpa men är tvungen att ha med i hemtentan...kl 11 kommer resten av SA laget och vi ska göra en gruppredovisning.

Resten av dagen blir massa läsning!!!By the way så delade dom ut gratis nudelpaket i cafeterian haha livet som student är hårt i slutet av månaden och det verkar lärarhögskolan ha fattat ;D
Puss / J
Till top