Notjustme

Hemma :)

Allmänt Permalink0
Oj vad jag har fixat och trixat idag! Både jag och Gustav var ledig från skolan så vi har städat och jag har plockat upp alla mina grejer....det tog några timmar. haha efter fyra år har gustav kommit på att jag är perfektionist - kanske för att vi inte bott tillsammans förut och han inte riktigt ha sett den sidan av mig! Men när jag väl börjat städa kan jag inte sluta!!!Jag glömmer bort att både äta och att jag är trött... Egentligen skulle jag verkligen behövt plugga hela dagen men kände att jag ville komma ordning med mina saker här hemma först - Åh här hemma låter så bra :)

Jag har tom. glömt bort att det är måndag idag, det har känts som söndag.

Imorgon ska jag möta gruppen i skolan kl 10 för att göra klart redovisningen sen är det seminarie 13-16...

Puss / J
Till top